Tel.: 0670 850 90 70
Facebook.: FeZso-FITT
Email.: ferencz.zsofia.edzo@gmail.com
WEB: www.fezsofitt.com

A sport már gyermekkorom óta végigkíséri az éltemet. Kezdetben versenyszerűen úsztam, majd szárazföldre lépve elkezdtem kosárlabdázni.
12 évvel ezelőtt, barátnőm elcsábított egy fitneszterembe, azon belül is, spinracing órára, ami egyből megfertőzött, majd ezt követte az aerokicbox. A csoportos órák világából kikacsintottam a konditerembe, ahol megfertőzött az a bizonyos „vasszag”. Természetesen a trendeket követve kipróbáltam különféle funkcionális edzést is.
Számomra kiemelt figyelmet kapnak core-izmok, mind ezt egy kemény, de preventív edzésbe csomagolva. Várok szeretettel nemtől és kortól függetlenül mindenkit mind csoportos órámon, mind személyi edzésemen, vagy akár mindkettőn! 

Mottóm:
„Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!”
Tanulmányaim:
2016.11.12.: ART Edzőképzés-GTA-Gerinctréning Alternatívák
2016.06.11.: Fitness Akadémia- Stability Workout Instruktor
2015.03.01.: IWI- Funkcionális tréning
2014.11.22.: IWI- GFlex alapképzés
2014.11.12.: IWI- Gyermek fittnesz oktató
2014.11.12.: IWI- Fitness Instruktor
2014.11.08.: Physiovit Nemzetközi Oktatási- és Terápiaközpont- Fascia Release Terápia
2014.10.05.: Physiovit Nemzetközi Oktatási- és Terápiaközpont- Dorn terápia és Breuss masszázs (gerincterápiák)

Core-training

A core szó jelentése központ – ez esetünkben testünk tartóizmaira, a törzsizmok összességére vonatkozik. A core training egy olyan edzéstípus, amely a törzs mélyizmaira koncentrál. Célba veszi az összes olyan izomcsoportot, amely a gerincet és a medencét stabilizálja. Emellett nem felejtkezünk el a testünk többi részéről sem, így az összes nagyobb izomcsoportot is megtornáztatjuk.
Az óra elején egy dinamikus gerictréninges gyakorlatlánccal bemelegítjük izmainkat, majd ezt követi az erősítés, melyben fellelhetőek a gerinctréning, funkcionális tréning, pilates és jóga egyes elemei is. Órán használatos eszközöknek kiemelt szerepe van az egyensúlyfejlesztében, így softball-t és fitball-t használunk, emellett kézisúlyt, gumiszallagot is, de elsődlegesen a saját testünket aknázzuk ki. Az óra végén relaxálunk és nyújtunk.
Bármely korosztálynak, illetve túlsúlyos vendégeknek is ajánlott edzésforma, mivel izületkímélő gyakorlatok vannak benne. Létszám tekintetében kisebb csoport van, mely egy családiasabb hangulatot eredményez.
Gyere, és légy részese egy nagyon jó közösségnek, és intsél búcsút a derékpanaszoknak! 
Időpontok: hétfő és csütörtök 17:00-18:00
Edző: Ferencz Zsófia

Facebook